Favorit girl - chapter 15

- Jag lovar, imorgon kommer alla de där fotona vara ute på internet. Sa Justin.
- Det gör väll inget, sa jag.
- Inte för mig nej, men jag tänkte på det du sa innan: tänk om det kommer ut att vi är tillsammans, vad kommer hända med mig då?, sa Justin.
- Juste, men nu vet jag ju att du är här och skyddar mig. Och då är jag inte rädd för någontning. Han log och kysste mig.

Resten av dagen gick vi mest på stan och snackade och shoppade.
- Kan vi inte gå till hotellet nu? Frågade Justin.
- Gå du i förväg, jag ska bara göra ett litet ärende, sa jag.
- Men då följer jag med, det är ju roligare att gå tillsammans.
- Nej, det är överraskning, sa jag.
- Okej, vad är det?
- Tror du verkligen att jag är så dum att jag berättar det, jag sa ju just att det var överraskning, och det är ju inget kul om du får veta det i förväg.
- Haha, jag tänkte att jag kanske kunde lura ur dig det, sa Justin.
- Det går jag inte på, sa jag, ses på hotellet sen. Jag pussade honom snabbt och sedan gick jag.

Justins perspektiv

Jag tänkte först smyga efter Tessan när hon gick, men jag hindrade snart mig själv. Jag gick tillbaka till hotellet. Hela tiden tänkte jag på vad det var för överraskning.

När jag var framme på hotellet lade jag mig på sängen och tittade upp i taket. Vad var det för någontning? Jag ville verkligen veta. Jag slog på tv:n för att se om det var något roligt program. Det slutade med att jag satt och tittade på "2 and ½ men". Men jag kunde inte koncentrera mig på tv:n. Vad var det för överaskning? Jag var tvugen att veta. Då kom tessan tillbaka.
- Hej, sa hon.
- Hej, redan tillbaka?
- Verkar så, sa hon och satte sig bredvid mig på sängen.
- Och...
- Och...?
- Överaskningen, sa jag, vad tror du.
- Ja jusdet, det får du veta imorgon.
- Men sluta, jag har ju väntat jättelänge nu, du plågar mig, sa jag kärleksfullt.
- Ja, då kan du nog bli plågad ännu lite mer, sa hon och flinade.
- Du är så ond, sa jag och brottade ner henne. Jag började kittla henne, för jag visste hur kittlig hon var.
- SLUTAA!!!!!!!!!! sa hon medans orden blandade sig med skratt. Men jag slutade inte. Tillsist slog hon mig med en kudde i huvudet.
- Nu ska du få. Hon tog två kuddar och började kasta dem på mig. Jag tog kuddarna från den andra sängen och nu hade ett ritigt krig brytit ut. Vi var vilda som djur och märkte inte att kuddarna gick sönder. Så helt plötsligt låg vi skrattande, och svettiga i ett hav av dunfjädrar.
- Vad fan ska vi göra nu när vi har tagit sönder kuddarna, sa Tessan, men man hörde nästa inte vad hon sa eftersom hon skrattade och flåsade så mycket.
- Vi får väll gå ner till receptionen och hämta nya, sa jag. Hon tittade på mig och log. Hon log så vackert. Det var nog det vackraste leendet i hela världen.
- Du vet att du har det sexigaste smilet i hela universum, va, sa jag och kysste henne.
- Aww, ska du säga som är den sexigaste personen i hela universum, sa hon. Jag log och drog min hand igenom hennes svettiga hårbotten.
- Måste du verkligen åka hem imorgon? Frågade hon, fast hon redan visste svaret.
- Ja, men jag önskar att jag inte behövde det.
hur ska det gå mellan dem när justin åker hem???? svaret får ni i nästa del

Kommentarer
Postat av: Sara :)

kan du nt säga det nu?? bara till mig? haha skojja asbra ju ;) <3

2011-05-05 @ 12:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0