Favorit girl - chapter 13

- Seriöst, va fan, sa justin och tog upp stenen från golvet. Vem var det som kastade den här?
Det blev helt tyst.
- Det är så jävla respektlöst av er, ni borde vara glada för min skull, sa han och vi gick in i hotellrummet igen. När vi hade stänt dörren började alla fans skrika och banka på dörren igen.
- Asså att inte polisen kommer, den får ju inte invardera hotellet hur som helst. Justin var riktigt sur. Han ringde sin vakt och bara några minuter var alla fans borta.


Vi kollade ut genom fönstret på när polisen körde iväg alla fans.
- Vi kanske ska hitta ett annat hotell, sa jag.
- Mm. Jag såg på Justin att han fortfarande var sur.
- Asså, jag fattar inte, sa han och vände sig mot mig, om de vill mig mitt bästa borde ju vara glada för min skull, vilket dem borde vilja eftersom dem tycker så mycket om mig så att de söker upp hotellet där jag bor.
- Det är okej, sa jag och la mina armar på hans axlar.
- Ja, men jag blir så pisst of när de gör så, sa han och höll om min midja. Han kysste mig.
- Ska jag ringa min chafför så att vi kan hitta ett nytt hotell? Vi stod så att våra näsor precis möttes.
- Ja, sa jag och log.
- Packar ihop så att vi kan åka så snabbt som möjligt sen då, sa han och pussade mig snabbt.
Jag började packa men efter en stund märkte jag hur varmt och kvavt det var inne i rummet. Jag gick för att öppna fönstret och när jag gjorde det hördes bara skrik ute från gatan.
- Skulle inte din vakt få bort alla fansen, sa jag och tittade surt på Justin. Han tittade ut och såg att det stod dubbelt så många som innan. Vissa hade stora plakat med t.ex "I <3 JB" på. Justin suckade.
- Ja, hur ska vi ta oss ut nu, utan att jag blir dödad, sa jag och la armarna i kors.
- Men sluta, sa Justin, är det mitt fel att mina fans är avundsjuka på oss, eller att dem är såna stakers?
- Nej, förlåt, sa jag, men hur ska vi ta oss ut?
- Vi får väll gå igenom fans havet, skrattade Justin men jag tyckte inte att det var kul.
- Men seriöst, den där stenen gjorde faktiskt ont, och vi vet ju inte vad de kommer hitta på nu.
- Hur vet du ens att de kommer att försöka göra dig illa?
- Kanske för att du är Justin Bieber och de vill inte att du ska ha någon flickvän, och om dem skrämmer iväg mig genom att skada mig så tror de att jag kommer lämna dig, men det kommer jag inte. Har du inte fattat det än Justin, alla vill ha dig. Vissa skulle göra vad som helst för att få dig. Vissa skulle kanske till och med kunna mörda mig för att få dig, du måste inse.
- Nej, jag skulle alldrig tillåta att någon gjorde dig illa, det vet du, sa Justin och tittade allvarligt på mig.
- Ja, det vet jag, men de där nere vet inte, eller dem kanske vet men dom bryr sig inte, sa jag, dom bryr sig bara om sig själva, och om dig. Jag är helt säker på att hälften av alla där nere skulle kunna sätta eld på ett hus för att få gifta sig med dig.
- Tror du verkligen det, sa Justin.
- Ja, absolut, det är det som är problemet. De gör vad som helst, och jag menar vad som helst. Jag kanske inte är rädd nu, men tänk om det kommer ut att vi två är tillsammans, vad kommer hända då? Jag vill inte att hela världen ska hata mig för att jag är med dig, för jag vill vara med dig, och då vill jag kunna vara det utan att alla lägger sig i. Jag fick tårar i ögonen, det såg Justin och han torkade bort tårarna och kysste mig.
- Men dem som gör så mot mig är inga riktiga fans, dem kan gå och skaffa sig ett liv. Jag är här och skyddar dig mot allt ont, och det komer jag alltid att vara. Han log mot mig och kysste mig igen. Jag insåg att jag kanske hade överdrivigt lite, så jag log mot honom och torkade bort dem sista tårarna.

Vi tog våra väskor och gick ut. När vi öppnade dörren så blev det verkligen kalabalik på gatan. Justin vinkade och sedan gick vi in i bilen som stod och väntade på oss precis utanför entrén till hotellet.
- Det var väll inte så farligt, sa Justin och la armen om mig.
- haha, nej, jag är inte lika rädd för dina fans längre, sa jag ironiskt och skrattade. Vi åkte till ett annat hotel, men chaffören åkte lite omvägar för att bli av med fansen som följde efter oss. Om man hade åkt direkt till hotellet hade det tagit kanske en kvart, men nu tog det istället en timme och en kvart eftersom att Justins fans var så envisa. Och även då var det en tjej som fortfarande följde efter oss. Vi stannade på en liten gata där det inte fanns några människor, och det gjorde tjejen också. Justin gjorde en schest som betydde att hon skulle komm till honom.
- Om du får en autograf, min senaste skiva och en kram sticker du då? Frågade Justin och höll fram en skiva. Tjejen, som såg ut att vara kanske 19 år, nickade. Justin skrev aotugrafen på skivan och gav henne sedan en kram och en puss på kinden. Och sedan stack hon faktiskt.
- Jag trodde inte att hon skulle åka, sa jag och tittade förvånat på den röda bilen som susade iväg från gatan.
- Om jag ska vara ärlig så trodde inte jag heller det, sa Justin med samma förvånade blick som jag.
fortsätt att komentera:DDD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0