Favorit girl - chapter 12

- Jag menar, vi har så olika liv, sa jag och kunde inte låta bli att gråta. Du kan liksom få vilken tjej som helst, tänk om du hittar en ny. 
- Jag skulle alldrig hitta en lika vacker, rolig och bra tjej som du även om jag rensade hela universum. Han log sitt oemotståndliga leende. Jag sa inget utan bara kramade honom hårt och länge. Jag kände hur mycket jag litade på honom och hur mycket jag älskade honom.
- Du är den enda, sa han och kysste mig på håret.

När vi kom tillbaka till hotellet var jag världigt trött. Jag bytte om, borstade tänderna och precis när jag höll på att ta bort mitt smink kom jag på att jag inte hade berättat för mamma att jag sov över här. Jag ringde mamma direkt.

- Jessica, svarade mamma.
- Hej det är Tessan, sa jag.
- Var är du, jag har försökt ringa dig men du har inte svarat, fattar du hur orolig jag är?
Mamma var väldigt arg.
- Jag vet, förlåt att jag inte har svarat, men jag skulle bara säga att jag sover över här.
- Tros du att jag tänker låta dig sova borta när jag har försökt att få tag i dig och du bara skiter i mig?
- Snälla?
Jag försökte låta så liten och gullig som möjligt. Mamma tänkte en stund och sedan svarade hon:
- Var är du?

- I Göteborg, sa jag och hörde mamma sucka.
- Jaja, jag antar väll att du får det då, sa mamma och suckade.
- Tack mamma, sa jag.
- Men du får inte göra om det igen, fattar du hur orolig jag blev.
- Jag lovar, men är det ok om jag sover här imorgon också?
- Ja, jag ska på middag med några kompisar då så det är väll bara bra
, sa mamma och lät inte lika arg.
- Tack mamma, godnatt, jag älskar dig, sa jag.
- Älskar dig också gumman, sov gott, sa mamma och lade på.

Jag lade mobile på sängen och pustade ut.
- Var din mamma arg? Frågade Justin. Han stod i dörröppningen mellan våra rum med bar överkropp.
- Lite, sa jag och gick fram till honom.
- Jag tror att jag går och lägger mig nu, sa jag, jag är verkligen jätte trött.
- Jag med, sa han, godnatt min lilla ängel, sa Justin och kysste mig länge och mjukt.

Nästa morgon

Jag vaknade av att Jusin hoppade på mig när jag låg och sov.
- Vad gör du, sa jag samtidigt som jag skrattade, sluta kittlas. Han kittlade mig.
- Sluta, SLUTA, haha, sa jag och eftersom jag är så kittlig kunde jag inte hålla mig för skratt. Han la sig på mig och började kyssa mig istället.
- Godmorgon, sötaste, viskade han, sovit gott?
- Såklart, sa jag och kysste honom. Vi låg och myste en lite stund i min säng men sedan efter en stund gick vi och åt frukost. När vi kom ner så blev vi chokerade. Utanför hotellet stod det hundratals fans som väntade på Justin. Vi bestämde oss för att beställa frukost på rummet i stället.

- Asså det är ju helt sjukt, sa jag när vi hade kommit tillbaka till rummet. Jag tittade ut bakom en gardin, men endå så att de där ute inte kunde se mig.
- Får se, sa Justin. Vi hade en balkong och där gick Justin ut. När fansen såg honom blev dem som galna. Han vinkade åt dem, och sedan gick han in igen.
- Ja, det är verkligen helt sjukt, sa han.
- Mm, sa jag och tittade lite till.
- Men av alla dom är det bara dej jag vill ha, sa han och höll om mig. Jag log men precis när vi skulle kyssas så kom rum servisen in. Vi han släppa varandra innan han kom in.
- Du kan ställa den där, sa Justin och pekade på golvet där servitrisen stod. Han sa inget utan ställde sig vagn med jordgubbar, grädde, pankakor mm där Justin hade pekat och skyndade sig sedan ut. Vi satte oss i sängen och började äta.

- Vill du ha den sista jordgubben? Frågade Justin mig.
- Nej, du kan ta den, jag är proppmätt, sa jag och log.
- Men tänk om det är den godaste i hela världen någonstin, och så tycker du att jag ska ta den, sa Justin och flinade mot mig.
- Ja,och om det är det så tycker jag att du ska ha den för du är värd det, sa jag och skrattade.
- Här, sa Justin. Han tog en klick grädde på den och stoppade in den i min mun.
- Mmm, det var nog den gadaste i hela världen, sa jag med munnen full av grädde.
- Vad bra, för jag vill att allt ska vara prefekt till mitt lilla hjärta. Han lade sig på mig och började kyssa mig. När vi låg och kysstes så knackade det helt plötsligt på dörren.
- Att dom alltid ska tajma så bra, sa Justin ironiskt och gick och öppnade dörren. Utanför stod det massa fans som skrek. Jag kom till dörren och möttes också av hans galna fans. Vi båda stod där i dörr öppningen och såg ut som två frågetecken. Alla försökte tränga sig fram till Justin och mej som stod i dörröppningen. Jag hörde att vissa skrek åt mig att lämna Justin ifred. Helt plötsligt fick jag en sten i huvudet. Det var en ganska liten sten men det gjorde ont.
- Justin dom kastar sten på mig, sa jag.
- Seriöst, va fan, sa justin och tog upp stenen från golvet. Vem var det som kastade den här?
Det blev helt tyst.
- Det är så jävla respektlöst av er, ni borde vara glada för min skull, sa han och vi gick in i hotellrummet igen. När vi hade stänt dörren började alla fans skrika och banka på dörren igen.
- Asså att inte polisen kommer, den får ju inte invardera hotellet hur som helst. Justin var riktigt sur. Han ringde sin vakt och bara några minuter var alla fans borta.
KOMENTERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara :)

as bra ju men asså du skrev innan att justin var 14 men då fanns ju nt never say never den kom ju ut när han var 17 halllå :O skojja bara men den e ju asbra :)



2011-05-05 @ 08:05:54
Postat av: maya

hhaha men vi säger att den kom ut när han var 14 :OO

2011-05-05 @ 11:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0