Favorit girl - chapter 11

- Men sluta, du vet mycket väl att jag är med dig för att jag gillar dig, och för att jag vill vara med dig, viskade jag. Vi hade små viskat hela tiden eftersom vi inte ville att alla runt omkring skulle få reda på att vi var tillsammans.
- Är det säkert? Sa Justin och tittade allvarligt på mig.
- Ja, jag lovar, sa jag. Han log mot mig och sedan lät han pressen fota oss tillsammans. Han höll om mig och log.
- Om du ler hamnar vi nog på första sidan, sa Justin. Jag skrattade och log jag med.


Efter en lång och rolig dag åkte vi till hotellet som Justins chafför hade bokat åt oss. Vi delade rum, fast i hotellrummet var det två små sovrum som vi tog vars ett av. Jag satte mig på sängen och tittade runt i rummet. Det var ett ganska stort rum, med TV och badrum.
- Ska vi gå ut och äta på resturang i kväll? Justin kom och satte sig på sängen bredvid mig.
- Ja, gärna, sa jag och kysste honom.
- Då går jag och byter om nu då, sa Justin, kysste mig och sedan gick han in till sitt rum. Jag log för mig själv och sedan tog jag fram alla påsarna med saker vi hade köpt. Jag valde att ha på mig en svrt kort klänning, och ett par svarta klackskor. Jag har alltid älskat att gå i klackskor men jag har alldrig haft något bra tillfälle att göra det, eftersom jag bara är tretton år, men nu tyckte jag att det kunde bli lite snyggt. Jag duschade, sminkade mig och sedan klädde på mig. När båda var färdiga gick vi ut för att hitta en bra resturang. Vi kom in på en resturang och frågade efter ett bord för två.
- Nej tyvärr det är fullbokat, sa tjejen i baren.
- Då går vi väll till ett annat ställe, sa Justin och tog av sig solglasögonen så att hon skulle se vem han var.
- Men det är klart att vi kan fixa ett till bord om ni bara ursäktar en liten minut, hon skyndade snabbt iväg.
- Du är bra på sånt här, sa jag och skrattade.
- Ja, eller jag gör faktiskt inte så mycket, sa han och skrattade han med.
- Nej, haha men det är en väldigt bra taktik att inte göra så mycket verkar det som, sa jag. Nu kom bartjejen tillbaka.
- Ja, det finns ett bord där nere i hörnan, sa hon nervöst och pekade ner mot ett fint bord. Till skillnad från de  andra borden var de massa ljus på bordet, och så stod det tre servetriser som visade att vi var välkomna. Vi satte oss och de kom in med bröd och tillbehör. Vi hade en jättetrevlig kväll med servitriser som uppvaktade oss hela tiden. Det kändes kul att vara i fokus hela tiden men lite synd eftersom jag helst av allt ville vara ensam med Justin.

När vi skulle gå så kollade nästan alla som jobbade efter oss. Dem försökte inte visa det, men det syntes. Många av gästerna på rasturangen hade också märkt att de precis inte suttit så långt ifrån Justin Bieber, så de tittade också efter oss. Vi gick en promenad genom en fin park. Det var ganska kallt, men jag fick låna Justins jacka. Vi sa inget, vi njöt mest av stunden.
- Måste du åka hem på söndag? Frågade jag. Även om jag bara hade känt Justin i några få dagar hade jag helt glöt hur livet var utan honom, och det ville jag inte föreställa mig heller.
- Ja, sa han. Han ställde sig framför mig, tog mina händer i sina och tittade mig allvarligt i ögonen. Jag fick tårar i ögonen.
- Vi måste hålla kontakten, sa Justin och kysste mig.
- Ja, men du bor i Kanada och har väldens liv, du reser jätte mycket och alla älskar dig, sa jag och torkade bort tårarna. Och jag bor i en liten stad i världens mest okända land och ingen vet vem jag är. Jag tittade upp på Justin som också höll på att börja gråta nu.
- Jag menar, vi har så olika liv, sa jag och kunde inte låta bli att gråta. Du kan liksom få vilken tjej som helst, tänk om du hittar en ny. 
- Jag skulle alldrig hitta en lika vacker, rolig och bra tjej som du även om jag rensade hela universum. Han log sitt oemotståndliga leende. Jag sa inget utan bara kramade honom hårt och länge. Jag kände hur mycket jag litade på honom och hur mycket jag älskade honom.
- Du är den enda, sa han och kysste mig på håret.
Nu börjar det hända saker. hur ska det gå¨?????? det får ni veta i nästa <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0